SMM մասնագետները և ընկերությունները նպաստում են վաճառքի աճին
03.11.2025
SMM մասնագետները և ընկերությունները ոչ թե վաճառում , այլ նպաստում են վաճառքին։ Սրանք լրիվ դարբեր հասկացություններ են, սակայն շատ պատվիրատուներ այդպես չեն մտածում:
Պրակտիկան ցույց է տվել ,որ հաճախ չնայած մեծ թվով լիդերի , որոնք եկել են SMM-ի կատարած աշխատանքի միջոցով, սակայն բիզնեսը չի գրանցել վաճառքներ, ապա խնդիրը վաճառքի բաժնի ուսերին է՝ սկրիպտերի բացակյություն, դանդաղ և առանց մոտիվացիայի աշխատանք։
Արդյունքում պատվիրատուն կորցնում է իր գումարը, ժամանակը և հաճախորդների վստահությունը:
Ինչպե՞ս կանխել այս ամենը:
Արդյունավետ կազմակերպել հաղորդակցությունը ամբողջ թիմի համար: Նպատակն ընդհանուր է՝ վաճառել ծառայություն կամ ապրանք։Եթե բոլորը հասկանան դա, ապա արդյունավետ հաղորդակցությունը կօգնի գտնել ռազմավարության բացերը, բաժիններում առկա սխալները և արագ շտկել դրանք:
SMM ծառայություններ մատուցող մասնագետներն ու ընկերությունները շատ են, սակայն գրագետ մոտեցում և պրոֆեսիոնալ աշխատանք իրականացնողները՝ քիչ։
Արդյունավետ SMM ծառայությունը, ոչ միայն պետք է մեծացնի ներգրավվածությունը և լսարանների քանակը, այլև նաև պետք է լուծի բիզնեսի խնդիրները: