ԿԱՅՔԵՐԻ ՊԱՏՐԱՍՏՈւՄ ԵՎ ՍՊԱՍԱՐԿՈւՄ
Ձեռք բերեք ծառայությունների ամբողջ փաթեթը ընդամենը մեկ վայրից՝ զարմանալի կարճ ժամանակահատվածում:
ՄԵՆՔ ԱՌԱՋԱՐԿՈւՄ ԵՆՔ
ԸՆՏՐԵՔ ՁԵՐ ԿԱՅՔԸ
Որպես կանոն այցեքարտ կայքերը (Landing Page) բաղկացած են մեկ էջից։ Ներկայացվող ինֆորմացիայի հակիրճ լինելը և կայքի պարզությունը թույլ են տալիս առավել արդյունավետ ներկայացնել Ձեր կազմակերպությունը, արտադրատեսականին կամ մատուցած ծառայությունը։ Այցեքարտ կայքի ստեղծման ու սպասարկման համար չի պահանջվում նշանակալի ֆինանսական ներդրում և ժամանակ:
Գինը ներառում է՝
- Հեղինակային դիզայնի 1 տարբերակ
- Դոմեյնի, հոստինգ (Personal) գրանցում
- CMS կառավարման համակարգ (եռալեզու)
- Մինչև 5 պրոդուկտ
- Բազային քոնթենթի մուտքագրում
- Բջջային ադապտիվ տարբերակ
- Կայքի ձևավորում
- Անվճար 3 օրյա ուսուցում
- 1 տարի երաշխիքային սպասարկում
էլեկտրոնային կատալոգի հիմնական ֆունկցիոնալ խնդիրը սպառողներին առաջարկվող ապրանքների ու ծառայությունների վերաբերյալ միակողմանի մանրամասն տեղեկատվության տրամադրումն է: Խնայելով սպառողի ժամանակը՝ թույլ տալով նրան առանց տնից դուրս գալու ծանոթանալ ընկերության արտադրատեսականուն, գտնել անհրաժեշտ ապրանքն՝ ըստ հիմնական բնութագրերի, համեմատել ապրանքները:
Գինը ներառում է՝
- Հեղինակային դիզայնի 1 տարբերակ
- Դոմեյնի, հոստինգ (Personal) գրանցում
- CMS կառավարման համակարգ (եռալեզու)
- Մինչև 30 պրոդուկտ
- Բազային քոնթենթի մուտքագրում
- Բջջային ադապտիվ տարբերակ
- Կայքի ձևավորում
- Անվճար 5 օրյա ուսուցում
- 1 տարի երաշխիքային սպասարկում
Ինտերնետ խանութը էլեկտրոնային կատալոգից տարբերվում է նրանով, որ ինտերնետ խանութի շնորհիվ Դուք կվաճառեք ոչ միայն նշված տարածքում, այլ հնարավորություն կունենաք ցուցադրել և վաճառել Ձեր ապրանքները ամբողջ աշխարհում։ Այցելուն հնարավորություն է ստանում հենց կայքում ձևակերպել պատվերը և կատարել առցանց վճարում իր նախնտրած միջոցով:
Գինը ներառում է՝
- Հեղինակային դիզայնի 1 տարբերակ
- Դոմեյնի, հոստինգ (Personal) գրանցում
- CMS կառավարման համակարգ (եռալեզու)
- Մինչև 50 պրոդուկտ
- Բազային քոնթենթի մուտքագրում
- Բջջային ադապտիվ տարբերակ
- Կայքի ձևավորում
- Անվճար 5 օրյա ուսուցում
- 1 տարի երաշխիքային սպասարկում
Որպես կանոն այցեքարտ կայքերը (Landing Page) բաղկացած են մեկ էջից։ Ներկայացվող ինֆորմացիայի հակիրճ լինելը և կայքի պարզությունը թույլ են տալիս առավել արդյունավետ ներկայացնել Ձեր կազմակերպությունը, արտադրատեսականին կամ մատուցած ծառայությունը։ Այցեքարտ կայքի ստեղծման ու սպասարկման համար չի պահանջվում նշանակալի ֆինանսական ներդրում և ժամանակ:
Գինը ներառում է՝
Հեղինակային դիզայնի 1 տարբերակ
Դոմեյնի, հոստինգ (Personal) գրանցում
CMS կառավարման համակարգ (եռալեզու)
- Մինչև 30 էջ / 2 մակարդակ
Բազային քոնթենթի մուտքագրում
Բջջային ադապտիվ տարբերակ
Կայքի ձևավորում
Անվճար 3 օրյա ուսուցում
1 տարի երաշխիքային սպասարկում
էլեկտրոնային կատալոգի հիմնական ֆունկցիոնալ խնդիրը սպառողներին առաջարկվող ապրանքների ու ծառայությունների վերաբերյալ միակողմանի մանրամասն տեղեկատվության տրամադրումն է: Խնայելով սպառողի ժամանակը՝ թույլ տալով նրան առանց տնից դուրս գալու ծանոթանալ ընկերության արտադրատեսականուն, գտնել անհրաժեշտ ապրանքն՝ ըստ հիմնական բնութագրերի, համեմատել ապրանքները:
Գինը ներառում է՝
Հեղինակային դիզայնի 1 տարբերակ
Դոմեյնի, հոստինգ (Personal) գրանցում
CMS կառավարման համակարգ (եռալեզու)
- Մինչև 300 էջ / 3 մակարդակ
Բազային քոնթենթի մուտքագրում
Բջջային ադապտիվ տարբերակ
Կայքի ձևավորում
Անվճար 5 օրյա ուսուցում
1 տարի երաշխիքային սպասարկում
Ինտերնետ խանութը էլեկտրոնային կատալոգից տարբերվում է նրանով, որ ինտերնետ խանութի շնորհիվ Դուք կվաճառեք ոչ միայն նշված տարածքում, այլ հնարավորություն կունենաք ցուցադրել և վաճառել Ձեր ապրանքները ամբողջ աշխարհում։ Այցելուն հնարավորություն է ստանում հենց կայքում ձևակերպել պատվերը և կատարել առցանց վճարում իր նախնտրած միջոցով:
Գինը ներառում է՝
Հեղինակային դիզայնի 1 տարբերակ
Դոմեյնի, հոստինգ (Personal) գրանցում
CMS կառավարման համակարգ (եռալեզու)
- Մինչև 500 էջ / 5 մակարդակ
Բազային քոնթենթի մուտքագրում
Բջջային ադապտիվ տարբերակ
Կայքի ձևավորում
Անվճար 5 օրյա ուսուցում
1 տարի երաշխիքային սպասարկում
ԿԱՏԱՐԻՐ
ԳՆԱՀԱՐՑՈւՄ
Այցեքարտ կայք (Landing Page)
Էլեկտրոնային կատալոգ
Ինտերնետ խանութ
SEO/ Google, Yandex, Youtube .....
Կազմակերպելով գովազդ որոնման համակարգում՝ մենք ապահովում ենք ձեր առաջարկների առավելագույն տեսանելիություն որոնման համակարգում ձեր թիրախային լսարանին։
Գովազդային արշավի արդյունքում ձեր առաջարկները ցուցադրվում են միայն այն մարդկանց, ովքեր փնտրում են այնպիսի բառերով կամ արտահայտություններով, որոնք կարող են ասոցացվել ձեր առաջարկների հետ։