Կատալոգը որպես մարքեթինգային գործիք ընկերության զարգացման համար

Կատալոգը արդյունավետ մարքեթինգային գործիք է, որը թույլ է տալիս հաճախորդին ներկայացնել ընկերության արտադրանքը կամ ծառայությունները: Ճիշտ նախագծված և առավելագույն տեղեկատվություն պարունակող կատալոգը օգնում է բարձրացնել ընկերության նկատմամբ վստահությունը։ Կատալոգները պարունակում են հիմնական տեղեկատվություն ընկերության, նրա արտադրանքի և ծառայությունների մասին: Որպես կանոն, կատալոգը բազմաէջանոց գիրք է։…

2024 թվականի 3 կարևոր միտում SMM-ում

Սոցիալական ցանցերի հետ աշխատելիս արհեստական ​​ինտելեկտը կարող է գաղափարներ տալ բովանդակության համար, ստեղծել տեքստային հիմք հրապարակումների համար, օգնել զարգացնել գրաֆիկան և օգնել լսարանի վերլուծությանը:

Իսկ դուք գիտեի՞ք

Աշխարհի 25 ամենամեծ թերթերից 24-ը կորցրել են իրենց տպաքանակը սոցիալական ցանցերում նորություններ կարդալու հնարավորության հայտնվելուց հետո:

Ինչպե՞ս գրել կայքի համար նախատեսված տեքստերը

Առանձնացնենք 3 կարևոր կետ կայքի տեքստերը մշակելու համար։ 1. Մի գերագնահատեք տեքստի ուժը Կայքում դրված թույլ տեքստը չի պակասեցնում վաճառքը, իսկ ուժեղ տեքստը դրանք էապես չի կարող ավելացնել, եթե․․․ Նախ համոզվեք, որ ձեր ապրանքը անհրաժեշտ է մարդկանց, ապրանքը առկա է, և գրասենյակի աշխատակիցը կոպիտ չէ…

ավելացվել է զամբյուղում։ Դիտել զամբյուղը