+374 93 36-11-53 info@prfocus.am Արշակունյաց 2

Ինչպե՞ս գրել կայքի համար նախատեսված տեքստերը

Առանձնացնենք 3 կարևոր կետ կայքի տեքստերը մշակելու համար։ 1. Մի գերագնահատեք տեքստի ուժը Կայքում դրված թույլ տեքստը չի պակասեցնում վաճառքը, իսկ ուժեղ տեքստը դրանք էապես չի կարող ավելացնել, եթե․․․ Նախ համոզվեք, որ ձեր ապրանքը անհրաժեշտ է մարդկանց, ապրանքը առկա է, և գրասենյակի աշխատակիցը կոպիտ չէ…

Ո՞րն է SMM և SMO տարբերությունը

SMO- ն սերտ կապ ունի SMM- ի հետ, բայց այս դեպքում մասնագետը աշխատում է հենց կայքի հետ: Այս գործիքի նպատակը կայքի սոցիալական ցանցերից տրաֆիկի պահպանումն է: Ահա, թե ինչպես կարող եք դա անել: SEO-ն օգտագործվում է որոնողական համակարգերի միջոցով այցելուներ ներգրավելու համար: Բայց այցելությունները միայն…

2021թ․ի SMM թրենդները

Սոցիալական մեդիայի շուկայավարման հետագա զարգացման գործոնները կլինեն ինչպես այս տարի տեղիունեցած սոցիալական փոփոխությունները, այնպես էլ նոր տեխնոլոգիաների ու տեղեկատվության սպառմանեղանակների ի հայտ գալը: Սոցիալական ուղղվածություն ունեցող շուկայավարումԱնցնող տարին սոցիալական մասով նոր տեսանկյունից բացահայտվեց: Այժմ ընկերությունների համարկարևոր է խոսել ոչ միայն արտադրանքի և սովորական գլոբալ խնդիրների,…

Ի՞նչ է պետք քո բիզնեսին՝ Facebook, թե՞ Instagram

Այն, որ սոցկայքերում բացի շփվելուց կարելի է շատ հանգիստ ապրանքներ ու ծառայություններ վաճառել, արդեն բոլորը գիտեն, ու դրա համար էլ եթե նախկինում միայն անձնական էջերի զարգացման վրա էր մարդկանց ուշադրությունը, հիմա գրեթե բոլոր հարթակներն առաջարկում են բիզնես էջեր և դրանց զարգացման համար ստեղծված հատուկ գործիքակազմ:…

Ի՞նչ հարցումներ են ամենից շատ կատարվել որոնողական համակարգերում ինքնամեկուսացման ընթացքում

Ինքնամեկուսացումը շատ է ազդել մարդկանց համացանցում անցկացրած առօրյայի վրա: Նրանք համաճարակի տարածման հատկապես սկզբում միանգամայն փոխեցին իրենց վարքը, քանի որ նախ կոնտենտի մեծ մասը սկսեց վերաբերել կորոնավիրուսին, բացի այդ՝ մարդիկ սկսեցին աշխատել տնից կամ դադարեցրին աշխատել ընդհանրապես, ինչի հետևանքով ավելի շատ ազատ ժամանակ սկսեցին ունենալ:…

Ինչի՞ համար է անհրաժեշտ բիզնեսին SMM-ը

Դուք, 200$ բյուջե հատկացնելով սոցցանցերին և, օրինակ արտաքին գովազդին, հաստատ չեք ապահովի տեսանելիություն նույն քանակի մարդկանց համար: Եկեք ռեալ դատենք՝ այդ գնով արտաքին գովազդ անգամ հնարավոր չէ պատվիրել:

Հաճախորդների ներգրավմամբ բրենդի վստահությունը մեծացնելու 4 եղանակ

Հաճախորդների ներգրավվածությունը բիզնեսի ամենակարևոր չափանիշներից մեկն է, այդ իսկ պատճառով Ձեր հաճախորդների հետ կապը պետք է լինի Ձեր գերակա նպատակը 2020 թվականին: Օգտագործեք այս գործիքներն ու լուծումները` բրենդի ամբողջ ճանաչելիությունը բարձրացնելու և հաջողված տարվի ունենալու համար:

© 2016-2021. PR Focus LLC