Հարցը, թե ինչպես խթանել կայքը, պետք է ուսումնասիրել դեռևս այն ստեղծելուց առաջ։ Եթե ​​դուք մուտք եք գործում էլեկտրոնային առևտրի շուկա, դուք պետք է ունենաք հստակ գործողությունների ծրագիր «Ա-ից մինչև Ֆ», թե ինչպես գրավել օգտատիրոջ ուշադրությունը, ինչպես պահել նրան էջում և դրդել նրան ավարտելու նպատակային գործողությունը:
Մենք վերլուծում ենք թիրախային լսարանի հետ կապեր հաստատելու ամենատարածված գործիքները։

Առավելագույն արդյունքի հասնելու համար հարկավոր է ընդունել, որ պետք է գործի դնել մի քանի կարևոր միջոց։
Այսպիսով, ներկայացնում ենք, թե կայքի առաջխաղացման ինչ մեթոդներ պետք է աշխատեն միասին:

Որոնման համակարգի օպտիմիզացում (SEO)։
Օրգանական տրաֆիկի ամենամեծ աղբյուրը: Եթե ​​ձեր կայքը ճշգրիտ պատասխանում է օգտատերերի հարցումներին և համապատասխանում է տեխնիկական պահանջներին, այն կհասնի որոնման արդյունքների վերևին: Սա նշանակում է անվճար սեղմումներ և դիտումներ։

Բանալի բառերի որոնում։
Լրացրեք ձեր կայքը բառերով, որոնք համապատասխանում են ձեր հատվածի ամենատարածված հարցումներին: Պահպանեք բարձր, միջին և ցածր հաճախականության բանալի բառերի առողջ հավասարակշռություն՝ կայուն արդյունքների հասնելու համար, որոնք երկար ժամանակ կաշխատեն ձեզ համար:

Կոնտենտի ստեղծում։
Թույլ մի տվեք օգտվողներին մոռանալ ձեր ապրանքանիշի կամ ապրանքի մասին: Պարբերաբար թարմացրեք ձեր բլոգը, ստեղծեք ինֆոգրաֆիկա, ձայնագրեք տեսանյութեր և պատասխանեք հաճախակի տրվող հարցերին: Օգտագործեք առավելագույնը մեդիա դաշտից և հետևեք մեկնաբանություններին՝ իրական ժամանակում ձեր կոնտենտ մարքեթինգի որակը վերահսկելու համար: