SMM-ն այն ոլորտն է, որը զարգանում է ամեն օր և ամեն ժամ , իսկ դրանց զարգացմանը զուգահեռ փոխվում են թրենդները։

Թրենդ թիվ 1. Շեշտը դրե՜ք կարճ վիդեոկոնտենտի վրա։

Սա, թերևս, ամենաակնառու կետն է, ինչի պատճառով այն զբաղեցնում է առաջին տեղը ցուցակում: TikTok-ը վաղուց կորցրել է կարճ ժամանցային տեսանյութերի իր մենաշնորհը, քանի որ մյուս սոցցանցերը ևս սկսել են մեծ ուշադրություն դարձնել կարճ հոլովակներին։

Այսօր այս ձևաչափը հասանելի է գրեթե բոլոր սոցիալական ցանցերում. Կարճ հոլովակներն ունեն ներգրավվածության ամենաբարձր ցուցանիշները, այնպես որ, եթե ցանկանում եք կապ պահպանել ձեր լսարանի հետ և ներգրավել նոր օգտատերեր, մտածեք հրատապ կերպով ներառել այս բովանդակության ձևաչափը ձեր ռազմավարության մեջ:

Թրենդ թիվ 2. Համագործակցություն միկրո ինֆլյուենսերների հետ

Այս միտումը նախորդ տարվա համեմատ սահուն է ընթանում, այստեղ սկզբունքորեն ոչինչ չի փոխվել։ Բոլորը վաղուց են հասկացել, որ փոքր լսարան ունեցող բլոգերներն ունեն շատ ավելի մեծ ներգրավվածություն և ավելի ուժեղ դրական արձագանք, և, հետևաբար, նման գովազդը կարող է ավելի քիչ ակտիվություն ձեռք բերել, բայց ավելի շատ վաճառքներ կբերի շատ ավելի համարժեք գնով:

Իհարկե, դա հիմնականում վերաբերվում է կրկին Instagram-ին, որտեղ այժմ նույնիսկ համատեղ հրապարակման գործառույթ կա, որն ակտիվորեն օգտագործում են բլոգերները։

Թրենդ թիվ 3. Արհեստական ​​ինտելեկտի օգտագործում։

Նեյրոցանցերը կարող են օգնել ինտերնետային մարքեթինգի տարբեր ոլորտներում և SMM-ն, իհարկե, բացառություն չէ:
Սոցիալական ցանցերի հետ աշխատելիս արհեստական ​​ինտելեկտը կարող է գաղափարներ տալ բովանդակության համար, ստեղծել տեքստեր հրապարակումների համար, օգնել զարգացնել գրաֆիկան և կատարել լսարանի վերլուծություն: Արհեստական ​​ինտելեկտի մեխանիզմները նույնպես ներգրավված են չաթ-բոտերի և առաջարկությունների համակարգերի աշխատանքում: Մի խոսքով, նեյրոնային ցանցերի օգտագործումը նույնիսկ միտում չէ 2024-ի համար, այլ անհրաժեշտություն, հատկապես, եթե ցանկանում եք արագացնել որոշ աշխատանքային գործընթացներ։