2019 թվականի ընթացքում Facebook-ը ներկայացրել է մի վիճակագրություն, որի համաձայն Facebook-ն ունի օրական 1,66 միլիարդ իսկ ամսական 2,5 միլիարդ ակտիվ օգտատեր: Այսինքն շատ մարդիկ են ամեն օր դիտում Facebook- ի գովազդները: Ավելին, աշխարհում շուրջ 1.6 միլիարդ մարդ ունի իր փոքրիկ բիզնեսը Facebook-ում:

Այս հոդվածը ներառում է 2020-ի ֆեյսբուքյան գովազդի վիճակագրություն, որը պետք է իմանան բիզնեսի ղեկավարներն ու մասնագետները:

Facebook-ում գովազդները գնում են դեպի լավը

2020 թվականին գովազդային հրապարակումներն աճել են 37% -ով, իսկ գովազդի միջին գինը նվազել է 6%-ով: Դա նշանակում է, որ կարող եք ավելին ստանալ Ձեր գովազդներից՝ նույնքան գումար ծախսելով կամ Ձեր գովազդի բյուջեն փոքրացնելով կայուն պահել ձեր արդյունքները:

Facebook- ի գովազդները հասնում են համաշխարհային լսարանին

Facebook-ի գովազդի եկամտի գրեթե կեսը գալիս է ԱՄՆ-ից և Կանադայից: Եթե  ցանկանում եք,որ Ձեր բիզնեսը հասնի միջազգային լսարանին,  ապա մեծ հնարավորություն կա արտերկրի հանդիսատեսին հասնել առանց երկրից երկիր տեղափոխվելու։ Պարզապես Ձեր գովազդը ճիշտ կարգավորեք

Հնդկաստանն ունի Facebook-ի գովազդի ամենամեծ լսարանը, որին հաջորդում են ԱՄՆ-ն, Ինդոնեզիան և Բրազիլիան իսկ գովազդը հասնում է մեծահասակների առավելագույն թվին՝ Մալթայում, Քաթարում և Արաբական Միացյալ Էմիրություններում:

Facebook- ի գովազդները հասնում են տարիքային բազմազան խմբերի

Pew հետազոտական կենտրոնը պարզեց, որ 2015-ից մինչև 2020 թվականը Facebook-ում գրանցվել են ՝ 23%-ը 50-70 տարեկան անձինք, 37%-ը 25-50 իսկ մնացած 50%-ը կազմում են 15-25 տարեկան անձինք։

Facebook- ի գովազդները ստանում են առավելագույն ներգրավվածություն

Գիտե՞ք արդյոք, որ առաջնահերթությունը պետք է տալ բջջային հեռախոսներին հարմար բովանդակություն ստեղծելուն: Facebook- ի գովազդի եկամտի 94%-ը բջջային հեռախոսներից է: Ձեր գովազդային բյուջեի մեծ մասը դրեք շարժական օպտիմիզացված գովազդների վրա և միշտ համոզված եղեք, որ Ձեր բովանդակությունը հեշտությամբ դիտելի է բջջային հեռախոսներով:

Համաձայն 2019-ի Hootsuite հոդվածի՝ օգտագործողները իրականացնում են 5 հիմնական գործառույթներ.

  • Կտտացնում են գովազդներին
  • Հավանում են էջեր
  • Հավանում են գրառումներ
  • Գրում են մեկնաբանություններ
  • Կիսվում են գրառումներով

Համոզված եղեք Facebook- ի գովազդները իսկապես աշխատում են

Hootsuite- ը հաղորդել է, որ Facebook-ի գովազդի հնարավոր հասանելիությունը կազմում է 1,9 միլիոն մարդ ՝ 43% կին և 57% տղամարդ: Facebook- ի գովազդի ամենամեծ լսարանը 25- 34 տարեկան տղամարդիկ են, որոնք կազմում են 19 տոկոսը: Դրանից հետո 18-24 տարեկան տղամարդիկ են ՝ 15%; 24-35 տարեկան կանայք ՝ կազմելով 13% և 18-24 տարեկան կանայք՝  կազմելով 10%:

Ի՞նչ է նշանակում այս ամենը ձեր բիզնեսի համար

Նախ, դա նշանակում է, որ կին և տղամարդ հանդիսատեսը համեմատաբար հավասարակշռված է, այնպես որ կարող եք օգտվել Facebook- ի գովազդներից, նույնիսկ եթե Ձեր ժողովրդագրությունը գենդերային է: Երկրորդ, եթե Ձեր թիրախային լսարանը ընկնում է այդ լավագույն չորս տոկոսներից որևէ մեկի վրա, ապա անպայման պետք է օգտագործեք Facebook- ի գովազդները: