Ինչպե՞ս պատասխանել բացասական մեկնաբանություններին․ 5 Արդյունավետ խորհորդներ
Եթե Դուք վարում եք բիզնես սոցիալական հարթակներում, գրեթե անխուսափելի է, որ վաղ թե ուշ չստանաք բացասական մեկնաբանություններ: Անկախ նրանից, թե՛ Դուք այդ ամենից Ձեզ վատ եք զգում, թե՛ ոչ, միևնույն է պատասխանելու համար հարկավոր է «Ճիշտ մարտավարություն»:
Շատ բրենդներ ամբողջովին անտեսում են բացասական մեկնաբանությունները – Դա մեծ սխալ է: Դա հաճախորդի նկատմամբ անհարգալից վերաբերմունք է, ինչը բացասաբար է անդրադառնում նաև Ձեր բրենդի նկատմամբ ուրիշների ընկալման վրա:
Միակ պատասխանը, որն ավելի վատ է քան չպատասխանելը,դա բացասական մեկնաբանությունները ջնջելն է: Դժգոհ հաճախորդի կողմից մեկնաբանության հեռացնելը հաճախ հետապնդում է իրավիճակի ավելի վատացմանը: Կան բացառություններ, օրինակ, եթե մեկնաբանությունը վիրավորական է, անպիտան, բռնի կամ սպառնալից : Բայց շատ դեպքերում Դուք պետք է դիմադրեք ջնջելու գայթակղությանը:
Դուք կարող եք տեսնել տարբեր արձագանքներ բրենդների կողմից բացասական մեկնաբանություններին: Եկեք քննարկենք մի քանի տարբերակներ բացասական մեկնաբանություններին ճիշտ պատասխանելու վերաբերյալ․
Ցուցաբերեք կարեկցանք
Ըստ Հոգեբանների այսօր, կարեկցանքը սահմանվում է որպես «մեկ այլ մարդու մտքերն ու զգացմունքները ճանաչելու, հասկանալու և փոխանակելու ունակություն»: Մարդիկ լսելու և հասկանալու կարիք ունեն,հետևաբար, երբ դուք ստանում եք բողոք, անհրաժեշտ է հասկանալ հաճախորդի զգացմունքներ։
Կարեկցանքն է զայրույթը, հիասթափությունը կամ վրդովմունքը պարզաբանելու ամենապարզ և ամենաարդյունավետ միջոցներից մեկը, որպեսզի կարողանաք գտնել հարմար լուծում:
Ընդունեք Ձեր սխալները
Մենք բոլորս մարդ ենք, և ոչ մի բիզնես չի կարող կատարել անսխալական աշխատանք: Կարևորը կատարելությունը չէ, այլ դրան հետևելը, երբ սխալ ես թույլ տալիս:
Այդ պատճառով, երբ մեկանաբանություններ եք ստանում հաճախորդի կողմից, որ իրեն սխալ եք հասկացել և ինչ-որ թերություն կա պատվերի մեջ, ապա ընդունեք դա և պատասխանեք անհատական ձևով։ Շնորհակալություն հայտնեք նրան Ձեզ դրա մասին տեղեկացնելու համար, քանի որ հաճախորդի հետ փոխադարձ կապը շատ կարևոր է ծառայությունների կամ ապրանքի որակը բարելավելու համար։
Պահպանեք Ձեր բրենդի արժեքը
Միշտ չէ որ պարտադիր է համաձայնել բացասական մեկնաբանությունների հետ, լինում է նաև հակառակ դեպքեր
Արժեքները Ձեր բրենդի ինքնության հիմքն է: Անկախ նրանից, թե Դուք խոսում եք՝ LGBTQ- ի իրավունքներից, գենդերային հավասարությունից, բնապահպանական խնդիրներից կամ ամբողջովին ինչ-որ այլ բանից, մի վախեցեք Ձեր կարծիքն արտահայտելուց։
Ինքներդ Ձեզ չափազանց լուրջ մի ընդունեք
Մարդիկ սիրում են մատնանշել բրենդի կատարած սխալները իրենց սոցիալական կայքերում: Եթե պատահաբար ուղղագրական սխալ եք թույլ տվել կամ մոռացել եք գրառումը ճիշտ շեշտադրել, կարող ենք երաշխավորել, որ Ձեր հետևորդները արագորեն կարձագանքեն դրա մասին:
Չնայած Դուք պետք է ավելի լուրջ խնդիրներին լրջորեն վերաբերվեք, փոքր սխալները հաճախ ոչինչ են Ձեր բիզնեսի կայունության համար։ Կարող եք խուսափել ուղղագրական սխալներից` «գրառումը» տեղադրելուց առաջ օգտագործելով ուղղագրական և քերականական ստուգիչներ:
Բարություն ցուցաբերեք
Կախված Ձեր աշխատանքից, միշտ չէ, որ հնարավոր կամ տեղին կլինի արձագանքել բացասական մեկնաբանություններին` հաճախորդին ինչ-որ բան նվիրելով: Բայց եթե կարողանաք այդպես անել, դա կբերի երկու բանի՝
- Այն կվերականգնի հաճախորդի հետ փոխհարաբերությունները
- Նվերն ավելի հավանական է դարձնում, որ նրանք կվերադառնան ՝ Ձեզ կրկին հնարավորություն տալով
Բողոքի ֆոնի վրա հրապարակայնորեն առաջարկելով նվեր, դուք Ձեր հաճախորդներին ցույց եք տալիս, որ իսկապես մտածում եք նրանց մասին և դա տեսնում են Ձեր մնացած հաճախորդները։
Դասակարգում
- PR և մարքեթինգ (6)
- SMM և SMO (16)
- Uncategorized (6)
- Առաջխաղացում (SEO) (2)
- Կայքերի պատրաստում (4)
- Կոնտենտ մարքեթինգ (6)
- Նախագիծ (3)
- Վիրտուալ գովազդ (1)