Այսօր խոսենք Email մարքեթինգի մասին
Էլեկտրոնային փոստը հեշտ է օգտագործման մեջ, անվճար է և տեղ է հասնում անմիջապես։ Այդ իսկ պատճառով, email-ը հարմար հարթակ է նաև մարքեթինգի տեսանկյունից👌
Բացի այդ`

🔴 Gmail-ն ունի ավելի քան 1 միլիարդ օգտագործող։ 2020 թվականին այդ թիվը կհասնի 3 միլիարդի:
🔴 Ամենից շատ email հաղորդագրություններ ուղարկվում են երեքշաբթի, չորեքշաբթի, հինգշաբթի օրերին։ Այնպես որ, եթե ուղարկեք երկուշաբթի կամ ուրբաթ, հավանականությունն ավելի մեծ է, որ ձեր նամակը կկարդան:
🔴 Նամակը բացելու ամենաբարձր ցուցանիշը (24%) ունեն ժամը 18։00-ից 23։00-ն ուղարկված հաղորդագրությունները:
🔴 45 տարեկանից բարձր մարդիկ ավելի ակտիվ են արձագանքում նամակում տեղ գտած հումորին, քան երիտասարդները:
🔴 Գրագրության էթիկետը կարևոր գործոն է ռեսպոդենտների 80%-ի համար. դրա հիման վրա նրանք որոշում են կայացնում՝ շարունակե՞լ շփումը անծանոթի հետ, թե՞ ոչ:


Մենք կօգնենք Ձեզ օգտագործել մարքեթինգի ամբողջ գործիքները ի օգուտ Ձեր ընկերության 😊

Մանրամասների համար զանգահարեք կամ այցելեք մեզ։