Սոցիալական մեդիայի շուկայավարման հետագա զարգացման գործոնները կլինեն ինչպես այս տարի տեղի
ունեցած սոցիալական փոփոխությունները, այնպես էլ նոր տեխնոլոգիաների ու տեղեկատվության սպառման
եղանակների ի հայտ գալը:

Սոցիալական ուղղվածություն ունեցող շուկայավարում
Անցնող տարին սոցիալական մասով նոր տեսանկյունից բացահայտվեց: Այժմ ընկերությունների համար
կարևոր է խոսել ոչ միայն արտադրանքի և սովորական գլոբալ խնդիրների, այլև հասարակության համար
նոր կարևոր թեմաների մասին: Ինչպիսիք են հավասարությունը, կրթությունը, հոգեկան առողջությունը,
ֆինանսները, սննդի փոփոխման միտումները և այլն: Ապրանքանիշերը պետք է ավելի սոցիալական
զգայուն լինեն իրենց հաղորդակցության բոլոր ասպարեզներում: Դա նշանակում է ունենալ սոցիալական
գիտակցություն և շուկայավարումը կենտրոնացնել ձեր առաքելության վրա: Առաքելությունից բխող
շուկայավարման արշավները թույլ կտան հաղորդակցվել ձեր լսարանի հետ հուզական մակարդակում ՝
ստեղծելով ավելի ուժեղ ռեզոնանս ձեր ապրանքանիշի հետ:

Նոր ձևաչափեր և սոցիալական ցանցերի էվոլյուցիա
TikTok- ի անհավանական բումը ցույց է տալիս, որ օգտվողները հոգնել են կապի հին ձևաչափերից,
նրանք սպասում են նորերի և պատրաստ են ակտիվորեն օգտագործել դրանք:
Միևնույն ժամանակ, դասական սոցիալական ցանցերը չեն կարող կորցնել շուկան և ունեն բոլոր
հնարավորությունները արագ հարմարվելու փոփոխվող միտումներին և սպառողական սովորություններին:
Նրանք կիրականացնեն նմանատիպ ձևաչափեր ՝ ավելացնելով նոր ֆունկցիոնալություն և դրանք ավելի
գրավիչ դարձնելով օգտվողների և ապրանքանիշերի համար: Բացի այդ, նրանք կմշակեն
փոխգործակցության իրենց նոր ձևաչափերը, ինչպիսիք են Facebook Horizon- ը կամ ձայնային
թվիթերը:
Ապրանքանիշերը պետք է տիրապետեն նոր ձևաչափերին մշտապես, որպեսզի հետագայում օրգանականորեն
դրանք ինտեգրվեն սոցիալական ցանցեր և հաղորդակցվեն:


«Արագ» տեսանյութեր
Կարիք չկա ապացուցելու, որ տեսանյութը սոցիալական ցանցերում ամենատարածված ձևաչափն է:
Այնուամենայնիվ, ոչ բոլորը կարողացան ստեղծել երկար տեսանյութեր: Բացի այդ, տեղեկատվության
սպառման ընդհանուր եղանակը արագացել է, ուստի տարբեր ֆորմատներով կարճ տեսանյութեր օգնության
են հասել: Պատմությունների ի հայտ գալուց ի վեր դրանք վերածվել են TikTok- ի և Reels- ի նման նոր
ձևաչափերի: Այս ձևաչափերն արդեն ցույց են տալիս իրենց ժողովրդականությունը, ինչը կարելի է դատել
ինչպես դինամիկ բովանդակության աճի, այնպես էլ TikTok- ի և Reels- ի խոշոր ապրանքանիշերի
գովազդային գործունեության արդյունքում։

Հեշտ ստեղծելու, հեշտ դիտելու տենդենցը սրվել է համաշխարհային ճգնաժամի, աշխատողների տանից
աշխատանքի տեղափոխվելու արդյունքում, ինչը հանգեցրել է նաև սմարթֆոններում բովանդակություն
ստեղծող և սպառող մարդկանց թվի աճին:
Ապրանքանիշերի համար այս միտումը պետք է հիմնականը լինի առաջիկա 12 ամիսների ընթացքում: Եթե
​​ցանկանում եք բոլորից առաջ լինել, կարևոր է օգտագործել նոր առանձնահատկություններ և մտածել
«արագ» բովանդակության պահանջարկի մասին:


«Ռեմիքսինգ» բովանդակություն
Մեկ այլ նոր միտում, որը կզարգանա բովանդակության ստեղծման նոր ձևաչափերով, «ռեմիքսինգն» է:
Այն թույլ է տալիս և խրախուսում է առկա ձևաչափերի, կաղապարների կամ գաղափարների վերցնելը և
դրանք վերամշակելը ՝ օգտագործողի անհատականությունն ու գաղափարները արտահայտելու համար: Այն
հայտնվել է և մեծանում է նույն TikTok- ի և Instagram- ի Reels- ի շնորհիվ: Տենդենցը թափ է
առնում:
Կարող ենք ասել, որ Instagram- ում դիմակները և պիտակները, ի միջի այլոց, հարմար են այս մոտեցման
համար:
Մարկետինգային ինդուստրիան կարող է ակնկալել, որ 2021 թվականը ռեմիքսինգի էլ ավելի մեծ
հնարավորություններ կբերի, քանի որ ապրանքանիշեր նոր լսարան ներգրավելու հետ, կստեղծվում
լրացուցիչ բովանդակություն, որը նրանց թույլ կտա առանձնանալ:

Ուղիղ հեռարձակումներ
Համաճարակի շնորհիվ ուղիղ հեռարձակման ձևաչափը օգտվողների համար դարձել է էլ ավելի սիրված և
գրավիչ: Այժմ Facebook- ի հինգերորդ տեսանյութերից մեկը ուղիղ հեռարձակվում է, և Instagram- ի
1 միլիոն օգտվողներ ամեն օր ուղիղ տեսանյութեր են դիտում: Այլ սոցիալական հարթակները, ինչպիսիք են
Twitter- ը, YouTube- ը և նույնիսկ LinkedIn- ը, նույնպես բարձրացրել են ուղիղ տեսանյութերի
միտումը:
Ուղիղ եթերը ներգրավվածության ամենաբարձր ցուցանիշն ունի բովանդակության բոլոր տեսակների մեջ,
ինչը հնարավորություն է տալիս հանդիսատեսին իրական ժամանակում շփվել ապրանքանիշերի և
ընկերությունների հետ սոցիալական մեդիայի միջոցով: Օգտագործողները ձեռք բերեցին զգացում, որ
կարող են ազդել և մասնակցել գործողությանը, այլ ոչ թե պասիվ դիտողի կարգավիճակում լինել:

Խոսակցական մարքեթինգ
Փոխազդեցության և ձայնի կառավարման տեխնոլոգիաների զարգացումը և զարգացումը շուկայում
ստեղծում են հաղորդակցման նոր ձևաչափեր:

Նախկինում ձայնը կարևոր էր հաղորդակցության համար, և զանգերը գերազանցում էին տեքստային
հաղորդագրությունների օգտագործումը: Այնուամենայնիվ, սպառողների 68% -ը ներկայումս ավելին է
գրում, քան խոսում է իր սմարթֆոններով: Այնուամենայնիվ, ձայնային հաղորդակցությունները,
որոնումները, գրառումները, աուդիո հաղորդագրությունները, օգնականները և նույնիսկ ձայնային թվիթերը
վերադառնում են շուկայավարման արդյունաբերություն: Աուդիո ֆորմատն ավելի ընկալելի է դարձել, ինչը
հանգեցրել է podcast- ների զարգացմանը:
Պետք է նախապատրաստել բիզնես, որպեսզի օգտագործողը կարողանա ձայնային ձևաչափով
տեղեկատվություն ստանալ և գտնել տեղեկատվություն արտադրանքի և ընկերության նորությունների
մասին:

Վերահսկողություն բլոգերների վրա
Բլոգերներն ավելի ու ավելի շատ են, այժմ սա լուրջ արդյունաբերություն է, որում շուկայավարումն իր
տրամաբանական տեղն է զբաղեցրել: Սոցիալական ցանցերը տեսնում են այս միտումը և չեն ցանկանում
վատնել իրենց բյուջեն: Այդ իսկ պատճառով, հայտնվում են գործիքներ, ինչպիսիք են «Բրենդային
բովանդակությունը» instagram- ում:
Եվ սրանք միայն այս շուկան ֆինանսական վերահսկողության տակ վերցնելու առաջին փորձերն են:
Նոր ինտեգրված գործիքներ կներդրվեն նաև բլոգերների և ապրանքանիշերի գովազդային
փոխգործակցության համար ուղղակիորեն հարթակներում:
Այս գործիքներն ի սկզբանե ավելի շահավետ կլինեն ապրանքանիշերի համար:

Խանութներ սոցիալական ցանցերում
Փոխվում է առցանց գնումների մոտեցումը, մարդիկ ցանկանում են գնել մի քանի կտտոցով և սոցիալական
կայքերից այլ կայքեր չանցնել: Սա ազդում է ինչպես «Գնումների պիտակների» վաճառքի նոր գործիքների
բաշխման, այնպես էլ սոցիալական ցանցերը լրացնելու ընդհանուր մոտեցման վրա: Այժմ, հասնելով ձեր
պրոֆիլը, օգտվողը պետք է մի քանի վայրկյանում հասկանա, թե ինչ է վաճառում ընկերությունը, արագ
արձագանք ստանա և հեշտությամբ փակի գնումը ՝ առանց հավելվածից դուրս գալու:
Փոխակերպման ձագարը հնարավորինս պարզեցված կլինի, և սոցիալական լրատվամիջոցները կդառնան
նոր դարաշրջանի «Խանութը բազմոցին»:
Անվճար խթանումը կմեռնի
Սոցիալական ցանցերը մանրակրկիտ ուսումնասիրել են օգտագործողի վարքի ալգորիթմները,
հասանելիություն ձեռք բերել բոլոր անհրաժեշտ տեղեկություններին և մեծացրել տեխնիկական
ռեսուրսները հետևելու համար:
Ապրանքանիշերի համար պարզ դարձավ, որ խաբելը որակյալ արդյունք չի տալիս: Արդյունավետության
ցուցանիշները երկար ժամանակ չեն չափվում հետևողների և հավանումների քանակով:

Ամեն ինչ գնում է նրան, որ «խորամանկ խթանման» բոլոր հնարավոր ծառայությունները վերջապես
մեռնեն: Պատժիչ միջոցները միայն կխստանան, և ձեր հաշիվը կորցնելու ռիսկերը անհամեմատելի կլինեն: