Ո՞րն է SMM և SMO տարբերությունը
SMO- ն սերտ կապ ունի SMM- ի հետ, բայց այս դեպքում մասնագետը աշխատում է հենց կայքի հետ: Այս գործիքի նպատակը կայքի սոցիալական ցանցերից տրաֆիկի պահպանումն է: Ահա, թե ինչպես կարող եք դա անել:
SEO-ն օգտագործվում է որոնողական համակարգերի միջոցով այցելուներ ներգրավելու համար: Բայց այցելությունները միայն Google- ից և Yandex- ից չեն գալիս: Սոցիալական ցանցերը նոր օգտատերերի կայուն աղբյուր են: Սոցիալական մեդիայի խթանումն իրականացվում է SMM մասնագետի կողմից: Հոդվածում կխոսենք կոնտենտի և կայքի կառուցվածքի հետ կապված աշխատանքի նոր ձևի մասին:
SMO առանձնահատկությունները` որպես խթանման տեսակ
Սոցիալական մեդիա օպտիմիզացումը կապված է SMM- ի հետ: Երկուսի միջոցառումների կոմպլեքսը նախատեսված է սոցցանցերի լսարանի գործողությունների հետ։
- SMM մասնագետը աշխատում է տարբեր սոցցանցերում՝ մարդկանց ներգրավելու համար. Facebook, Instagram, YouTube, Linkedin և այլն:
- CMO-ի մասնագետը օպտիմալացնում է կայքը, որպեսզի սոցցանցերից ներգրավված օգտվողների մի խումբ ավելի շատ ժամանակ անցկացնի դրա վրա և հղումներով կիսվի ընկերների հետ:
Այսպիսով, SMO օպտիմիզատորը զբաղվում է ռեսուրսի և կոնտենտի ենթակառուցվածքների կարգավորմամբ:
Կոնտենտի հետ աշխատանք
Ընթերցելի ձևով տեղեկատվություն հաղորդելը սոցցանցերի խթանման կարևորագույն պայմանն է: Տեքստի համար անհրաժեշտ է ընտրել ճիշտ տառատեսակը, գույնը և չափը: Ժամանակակից օգտվողը հակված չէ կարդալ երկար տեքստեր։ Նա աչքերով շրջում է ենթավերնագրերի, տողերի վրայով՝ տեքստից տպավորություն ստնալու համար, և կարդում է միայն իրեն հետաքրքրող հատվածները։
Ենթավերնագրերը պետք է պիտակվեն համապատասխան տառատեսակով այնպես, որ <h3> – ը <h4> – ից մեծ լինի, բայց <h2> – ից փոքր: Կարևոր է տեքստին համար հարմար ֆոն ընտրել, որպեսզի այցելու ընթերցանության մեջ դժվարություններ չունենա:
Բովանդակությունը պետք է ուշադրություն գրավի: Տեքստային տեղեկատվությունը ունենա նաև նկարներ և տեսանյութեր: Սա մեծացնում է հավանականությունը, որ օգտատերը կկարդա նյութը, կպահպանի այն էջանիշերում և հղումով կկիսվի ընկերների հետ:
Կայքի կառուցվածքի հետ աշխատանք
Հետաքրքիր, լավ ներկայացված բովանդակությունը գործի կեսն է: Տեղեկատվությունը պետք է հեշտությամբ գտնվի և արտահանվի: SMO մասնագետը պետք է բարելավի կայքի կառուցվածքն ու դիզայնը: Կարևոր է փոխել նավիգացիան, որպեսզի օգտվողներն ավելի երկար մնան կայքում: Աչքի համար լավ երևացող հատվածներում տեղադրեք նոր հոդվածների հայտարարություններ, հղումներով անցում կատարելու կոչեր:
Գրագետ կցված էջերը ոչ միայն բարձրացնում են դիրքը որոնողական համակարգում, այլև օգնում են սոցիալական առաջխաղացման մասնագետին։
SMO- ից պահանջվում է գործիքների գրագետ դասավորում տեքստի հետ գործողություններ անելու համար
- SHARE կոճակներ տեղադրել սոցցանցերի համար
- Բաժանորդագրություն Mailing-ների
- Կոճակ տեքստը պահպանելու համար
- Կայքին ավելացվում է սոցիալական ցանցին միացված մեկնաբանության հատված
- Եթե գրագետ վարեք հետադարձ կապը, պաշտպանեք սպամից և հավանություններ ավելացնեք, նոր թրաֆիք կունենաք:
Կայքը պետք է ունենա համապատասխան գունային սխեմա: Գույնզգույն դիզայնը, տհաճ գույների համադրությունները կարող են արագ հոգնեցնել, և այցելուն շուտով կհեռանա կայքից:
Ինչու՞ են ընկերությունները սկսել զբաղվել սոցիալական օպտիմիզացմամբ
Մարդիկ, ովքեր գալիս են սոցիալական ցանցերից, հանդիսանում են թիրախային լսարանի անդամներ: Նրանք ավելի ակտիվ են էջեր թերթելու և հոդվածներ կարդալ, մեկնաբանելու հարցում: SMO- ի հիմնական առավելություններից մեկն այն է, որ այցելուները չեն շտապում լքել կայքը:
Որոնողական համակարգերում մարքեթինգի աշխատանքները տալիս են իրենց արդյունքը, սակայն լավագույն արդյունքները գալիս են այն ժամանակ, երբ SEO- ն, SMM- ը և SMO- ն աշխատում են միասին:
Դասակարգում
- PR և մարքեթինգ (6)
- SMM և SMO (16)
- Uncategorized (6)
- Առաջխաղացում (SEO) (2)
- Կայքերի պատրաստում (4)
- Կոնտենտ մարքեթինգ (6)
- Նախագիծ (3)
- Վիրտուալ գովազդ (1)