SMO- ն սերտ կապ ունի SMM- ի հետ, բայց այս դեպքում մասնագետը աշխատում է հենց կայքի հետ: Այս գործիքի նպատակը կայքի սոցիալական ցանցերից տրաֆիկի պահպանումն է: Ահա, թե ինչպես կարող եք դա անել:

SEO-ն օգտագործվում է որոնողական համակարգերի միջոցով այցելուներ ներգրավելու համար: Բայց այցելությունները միայն Google- ից և Yandex- ից չեն գալիս: Սոցիալական ցանցերը նոր օգտատերերի կայուն աղբյուր են: Սոցիալական մեդիայի խթանումն իրականացվում է SMM մասնագետի կողմից: Հոդվածում կխոսենք կոնտենտի և կայքի կառուցվածքի հետ կապված աշխատանքի նոր ձևի մասին:

SMO  առանձնահատկությունները` որպես խթանման տեսակ

Սոցիալական մեդիա օպտիմիզացումը կապված է SMM- ի հետ: Երկուսի միջոցառումների կոմպլեքսը նախատեսված է սոցցանցերի լսարանի գործողությունների հետ։

  • SMM մասնագետը աշխատում է տարբեր սոցցանցերում՝ մարդկանց ներգրավելու համար. Facebook, Instagram, YouTube, Linkedin և այլն:
  • CMO-ի մասնագետը օպտիմալացնում է կայքը, որպեսզի սոցցանցերից ներգրավված օգտվողների մի խումբ ավելի շատ ժամանակ անցկացնի դրա վրա և հղումներով կիսվի ընկերների հետ:

Այսպիսով, SMO օպտիմիզատորը զբաղվում է ռեսուրսի և կոնտենտի ենթակառուցվածքների կարգավորմամբ:

Կոնտենտի հետ աշխատանք

Ընթերցելի ձևով տեղեկատվություն հաղորդելը սոցցանցերի խթանման կարևորագույն պայմանն է: Տեքստի համար անհրաժեշտ է ընտրել ճիշտ տառատեսակը, գույնը և չափը: Ժամանակակից օգտվողը հակված չէ կարդալ երկար տեքստեր։ Նա աչքերով շրջում է ենթավերնագրերի, տողերի վրայով՝ տեքստից տպավորություն ստնալու համար, և կարդում է միայն իրեն հետաքրքրող հատվածները։

Ենթավերնագրերը պետք է պիտակվեն համապատասխան տառատեսակով այնպես, որ <h3> – ը <h4> – ից մեծ լինի, բայց <h2> – ից փոքր: Կարևոր է տեքստին համար հարմար ֆոն ընտրել, որպեսզի այցելու ընթերցանության մեջ դժվարություններ չունենա:

Բովանդակությունը պետք է ուշադրություն գրավի: Տեքստային տեղեկատվությունը ունենա նաև նկարներ և տեսանյութեր: Սա մեծացնում է հավանականությունը, որ օգտատերը կկարդա նյութը, կպահպանի այն էջանիշերում և հղումով կկիսվի ընկերների հետ:

Կայքի կառուցվածքի հետ աշխատանք

Հետաքրքիր, լավ ներկայացված բովանդակությունը գործի կեսն է: Տեղեկատվությունը պետք է հեշտությամբ գտնվի և արտահանվի: SMO մասնագետը պետք է բարելավի կայքի կառուցվածքն ու դիզայնը: Կարևոր է փոխել նավիգացիան, որպեսզի օգտվողներն ավելի երկար մնան կայքում: Աչքի համար լավ երևացող հատվածներում տեղադրեք նոր հոդվածների հայտարարություններ, հղումներով անցում կատարելու կոչեր:

Գրագետ կցված էջերը ոչ միայն բարձրացնում են դիրքը որոնողական համակարգում, այլև օգնում են սոցիալական առաջխաղացման մասնագետին։

SMO- ից պահանջվում է գործիքների գրագետ դասավորում տեքստի հետ գործողություններ անելու համար

  • SHARE կոճակներ տեղադրել սոցցանցերի համար
  • Բաժանորդագրություն Mailing-ների
  • Կոճակ տեքստը պահպանելու համար
  • Կայքին ավելացվում է սոցիալական ցանցին միացված մեկնաբանության հատված
  • Եթե գրագետ վարեք հետադարձ կապը, պաշտպանեք սպամից և հավանություններ ավելացնեք, նոր թրաֆիք կունենաք:

Կայքը պետք է ունենա համապատասխան գունային սխեմա: Գույնզգույն դիզայնը, տհաճ գույների համադրությունները կարող են արագ հոգնեցնել, և այցելուն շուտով կհեռանա կայքից:

Ինչու՞ են ընկերությունները սկսել զբաղվել սոցիալական օպտիմիզացմամբ

Մարդիկ, ովքեր գալիս են սոցիալական ցանցերից, հանդիսանում են թիրախային լսարանի անդամներ: Նրանք ավելի ակտիվ են էջեր թերթելու և հոդվածներ կարդալ, մեկնաբանելու հարցում: SMO- ի հիմնական առավելություններից մեկն այն է, որ այցելուները չեն շտապում լքել կայքը:

Որոնողական համակարգերում մարքեթինգի աշխատանքները տալիս են իրենց արդյունքը, սակայն լավագույն արդյունքները գալիս են այն ժամանակ, երբ SEO- ն, SMM- ը և SMO- ն աշխատում են միասին: