Ամսական գրեթե 2,5 միլիարդ ակտիվ հետևորդ ունեցող Facebook- ը աշխարհում ամենատարածված սոցիալական ցանցերից մեկն է: Սակայն որոշ ձեռնարկություններ չեն գիտակցում, որ Facebook-ը նաև սոցիալական մեդիայում գովազդի խոշորագույն հարթակներից մեկն է: Եթե դուք դեռ չունեք Facebook-ում  գովազդ, ապա վստահաբար կարող ենք ասել,որ դուք կորցրել եք շատ հաճախորդներ։

Եթե ուզում եք զարգացնել Ձեր բիզնեսը նաև օնլայն հարթակում, ապա Դուք պետք է ունենաք Facebook-ում գովազդ, և օգտվեք հետևյալ  առավելություններից՝

  1. Facebook-ի գովազդը արդյունավետ է

2004 թվականից սկսած Facebook- ը դարձել է մարդկանց կյանքի անբաժանելի  մասը: Հաշվի առնելով նրա ամենօրյա ակտիվ օգտագործողների քանակը՝ այս միտումը  չի փոխվի մոտակա տարիների ընթացքում: Ըստ Facebook-ի՝ ընկերությունը տարեցտարի նկատում է գովազդային եկամուտների աճ, ինչը ապացուցում է, որ բիզնես մարքեթոլոգները արդյունավետ են  համարում Facebook-ի գովազդը: Զարմանալի չէ, որ բիզնես կառավարողները ներդրումներ են կատարում Facebook- ի գովազդներում, մանավանդ, երբ ֆեյսբուքյան օգտատերերը նաև ակտիվ գնորդներ են: Հարցման արդյունքում սպառողների 44%-ը խոստովանել է, որ Facebook- ը ազդում է իրենց որոշումների վրա գնումներ կատարելու հարցում:

  1. Facebook-ը տրամադրում է թիրախավորման առաջադեմ գործիքներ

Facebook-ի գովազդի հիմնական առավելություններից մեկը թիրախավորման մեծ ընտրության հնարավորությունն է, որոնք թույլ են տալիս ընտրել Ձեր ապագա հաճախորդներին:  Facebook-ը թույլ է տալիս գովազդել՝  հիմնվելով հաճախորդների գտնվելու վայրի, տարիքի, վարքի և հետաքրքրությունների վրա: Հետևաբար, Ձեր գովազդը ցուցադրվում է այն մարդկանց մոտ, ովքեր Ձեր արտադրանքի կամ ծառայության հանդեպ ունեն հետաքրքրություններ:

Facebook-ը տալիս է գովազդներ ստեղծելու համար համարժեք գործիքներ,  որոնք հարմարեցված են այնպիսի գովազդներ ստեղծելուն, որոնք լավագույնս արտացոլում են Ձեր բիզնեսը: Համակարգը թույլ է տալիս ընտրել գովազդի տեսակը, թիրախային լսարանը և բյուջեն: Բացի այդ, Ձեր գովազդային արշավը կարող եք ձևափոխել ըստ ձեր մարքեթինգային նպատակների։

  1. Facebook-ում գովազդն արդյունավետ է նաև բյուջեի առումով

«Ավանդական» գովազդների համեմատ, Facebook-ի գովազդը ավելի էժան է: Դուք կարող եք գովազդել ձեր արտադրանքը 1000 մարդու՝ 5-8$-ով, եթե գովազդի թիրախավորումը կատարվի ճիշտ: «Ավանդական» գովազդի մեջ գուցե հարկ լինի վճարել մինչև 50$՝  Ձեր բիզնեսը գովազդելու  համար:

  1. Facebook- ի օգտագործողները արդեն ներգրավված են գովազդի մեջ

Հաճախորդների ներգրավվածությունը էական դեր է խաղում առցանց բիզնեսի հաջողության մեջ:  Այն ոչ միայն վստահություն է ստեղծում, այլ նաև պահում է Ձեր հաճախորդների հետաքրքրությունը Ձեր արտադրանքի կամ ծառայության նկատմամբ:  Այնուամենայնիվ, միայն նկարներն ու տեքստերը կարող են չազդել Ձեզ անհրաժեշտ ներգրավվածության վրա: Կան բազմաթիվ այլ եղանակներ, որոնցով կարող եք լսարան ներգրավել Facebook- ում: Օրինակ,  դուք կարող եք օգտագործել Messenger bot ՝ հաճախորդների հետ ցանկացած պահին ավելի անմիջական հաղորդակցվելու համար։

  1. Facebook-ը տրամադրում է անվճար վերլուծություն

Facebook-ը Ձեզ տալիս է համապարփակ վերլուծություն Ձեր գովազդային արշավների արդյունքների վերաբերյալ: Վերլուծությունները թարմացվում են անմիջապես այնպես, որ Ձեր գովազդները գործարկելուն պես  կարող եք տեսնել, թե ինչն է ավելի արդյունավետ աշխատում և ինչը ոչ։

Դուք կարող եք դիտել այդ ամենը  Facebook ads (գովազդի մենեջեր) հավելվածում: Ծրագրում կտեսնեք էջի հավանումների քանակը, գրառումների ներգրավվման, շաբաթական հասանելիության  և այլնի մասին վերլուծություններ:  Երբ Դուք ունեք տեղեկություն գովազդի վերլուծության վերաբերյալ, կարող եք հեշտությամբ կարգավորել Ձեր Facebook-ի գովազդները` ելնելով հաճախորդի պահանջներից:

  1. Facebook-ն առաջարկում է հաճախորդին անցնել կոնկրետ գործողությունների

Facebook-ում գովազդը ունի ևս մեկ մեծ առավելություն, այն է թույլ տալ հաճախորդին անցնել կոնկրետ գործողության։ Օրինակ զանգահարման կոճակը հնարավորություն է տալիս Ձեր հավանական հաճախորդին անմիջապես կապ հաստատել Ձեզ հետ և տեղեկացվել իրեն հետաքրքրող Ձեր ապրանքի կամ ծառայության մասին։