Կատալոգը որպես մարքեթինգային գործիք ընկերության զարգացման համար
by
PR Focus
Uncategorized
Կատալոգը արդյունավետ մարքեթինգային գործիք է, որը թույլ է տալիս հաճախորդին ներկայացնել ընկերության արտադրանքը կամ ծառայությունները: Ճիշտ նախագծված և առավելագույն տեղեկատվություն պարունակող կատալոգը օգնում է բարձրացնել ընկերության նկատմամբ վստահությունը։
Կատալոգները պարունակում են հիմնական տեղեկատվություն ընկերության, նրա արտադրանքի և ծառայությունների մասին: Որպես կանոն, կատալոգը բազմաէջանոց գիրք է։ Այն ներկայացնում է գովազդվող ապրանքների նմուշներ՝ լուսանկարներ և ապրանքի մասին հակիրճ տեղեկատվություն:
Ինչի՞ համար են ընկերությունները պատվիրում կատալոգներ:
Կատալոգը օգտագործվում է որպես ընկերության իմիջը խթանելու և ամրապնդելու գործիք: Տեղեկատվության հիմնական բլոկը ներկայացված է բարձրորակ պատված թղթի վրա: Կատալոգների հրապարակման ամենատարածված ձևաչափը A4-ն է, սակայն կան այլ տարբերակներ: Տպագրական նյութի ճիշտ կատարումն օգնում է ապրանքանիշը և դրա արտադրանքը լավագույնս ներկայացնել ։ Արդյունքում այս ամենը նպաստում է գործարար կապերի հաստատմանը և վաճառքի ծավալների ավելացմանը։
Վերջին շրջանում լայն տարածում են գտնում առցանց կատալոգները։ Դրանք նույնպես մեծապես ազդում են վաճառքների վրա: Կատալոգի մարքեթինգային բուն էությունը կայանում է նրանում, որ սպառողը հնարավորություն ունի տեսնելու խանութի ողջ հասանելի տեսականին, ծանոթանալ ապրանքի արժեքին և բնութագրին:
Կիսվել
Դասակարգում
- PR և մարքեթինգ (6)
- SMM և SMO (16)
- Uncategorized (6)
- Առաջխաղացում (SEO) (2)
- Կայքերի պատրաստում (4)
- Կոնտենտ մարքեթինգ (6)
- Նախագիծ (3)
- Վիրտուալ գովազդ (1)