Instagram-ի միջոցով Դուք կարող եք  ոգեշնչող և մոտիվացնող գրառումներ ստեղծել Ձեր հետևորդների համար, և միանշանակ հնարավոր է համոզել ինչ-որ մեկին ցանկանալ այն, ինչ ցույց եք տալիս Ձեր գրառման մեջ, լինի դա արտադրանք, ծառայություններ թե ապրելակերպ: Երբ դուք կարողանաք ստիպել Ձեր հետևորդներին ասել. «Ես դա եմ ուզում», այդ պահից սկսած Դուք կկարողանաք գումար վաստակել։

Քանի՞ հետևորդ է պետք Instagram- ում գումար վաստակելու համար

Տեսնենք թե ինչպես կարող եք նպաստել Ձեր հետևորդիների թվի ավելացմանը  և եկամուտներ ստեղծելու ձեր կարողությունների վրա

  • Հեշտությամբ կարողացեք կապել Ձեր էջը գեղեցկության, նորաձևության, ֆիթնեսի, սննդի կամ ծառայությունների այլ լավագույն կատեգորիաների հետ
  • Ավելի փոքր ներգրավված լսարանը միշտ ավելի լավն է, քան զանգվածային անտարբեր լսարանը
  • Ձեր ընտրած եկամտի աղբյուրներըը:

Ձեզ համար եկամտի ճիշտ աղբյուր ընտրելիս հաշվի առեք Ձեր ապրանքանիշը, լսարանը և որքան ժամանակ կարող եք տեղադրել նյութեր Ձեր էջը ղեկավարելու համար:

Ինչպե՞ս են վարձատրվում Instagram- ի օգտատերերը

Ահա 2020 թ․-ին Instagram- ում գումար վաստակելու երեք հանրաճանաչ եղանակները․

  1. Հովանավոր գրառումներ Ստեղծեք բրենդի իրազեկությունը ՝ ստեղծելով գրառումներ այն ապրանքանիշերի համար, որոնք ցանկանում եք կապել ձեր լսարանի հետ:
  2. Հովանավոր ձեռնարկությունԽրախուսեք վաճառքը և վաստակեք միջնորդվճար, երբ վաճառում եք մեկ այլ ապրանքանիշի ապրանքներ:
  3. Խանութ․ Ստեղծեք և վաճառեք Ձեր իսկ ապրանքները (ֆիզիկական կամ թվային)

Դուք կարող եք ընտրել եկամտի աղբյուրներից մեկը,համադրել երկուսը կամ բոլոր երեքը:

Ստեղծեք փոստեր հովանավորների համար

Գովազդի համար հովանավորների հետ կապնվելու մի քանի եղանակներ կան․

  • Սպասեք, որ նրանք կապվեն Ձեզ հետ,
  • Ինքներդ կապնվեք նրանց հետ և հարցրեք, արդյոք նրանք ցանկանում են համագործակցել Ձեզ հետ
  • Գրանցվեք ազդեցիկ շուկայավարման հարթակում, ինչպիսիք են FameBit- ը կամ Upfluence- ը:

Գովազդման գրություն ստեղծելու ժամանակ Դուք կունենաք Ձեր կանոնները, իսկ հովանավորը իրենը: Յուրաքանչյուր գործընկերության հետ Դուք պետք է որոշեք, թե ինչպես  համապատասխանեցնել ապրանքանիշը Ձեր նախասիրությունների և պահանջների հետ: Օրինակ, եթե Դուք ունեք Ձեր կանոնները, բայց հովանավորը ցանկանում է տոտալ վերահսկողություն իրականացնել դրա վրա, Դուք կարող եք կամ բանակցել, կամ պարզապես մերժել հովանավորությունը: Այդ իսկ պատճառով կարևոր է կնքել հովանավորության պայմանագիր, որը ստորագրվել է երկու կողմերի կողմից։

Երբ ստեղծում եք հովանավոր ձեռնարկությունների հետ գովազդային գրություն, խորհուրդ է տրվում Ձեր գովազդած արտադրանքներին կամ ծառայություններին ավելացնել զեղչի կոդ գնումներ կատարելու համար, որը եզակի է միայն Ձեր հետևորդների համար: Եթե ինչ-որ մեկը օգտագործում է Ձեր հղումը կամ զեղչի կոդը գնում կատարելու համար, ապա յուրաքանչյուր վաճառքից Դուք ստանում եք տոկոս:

Գրառումներում օգտագործեք հովանավորների անվանումներով հեշթեգներ։

Լավագույն Instagrammers- ը կարող է աշխատել հազարավոր դոլարների յուրաքանչյուր գրառման համար:

Որպես հիշեցում, “top”  -ում լինելը  չի նշանակում ունենալ մեծ լսարան։