Ինչպե՞ս աշխատել գումար Instagram-ի միջոցով
Instagram-ի միջոցով Դուք կարող եք ոգեշնչող և մոտիվացնող գրառումներ ստեղծել Ձեր հետևորդների համար, և միանշանակ հնարավոր է համոզել ինչ-որ մեկին ցանկանալ այն, ինչ ցույց եք տալիս Ձեր գրառման մեջ, լինի դա արտադրանք, ծառայություններ թե ապրելակերպ: Երբ դուք կարողանաք ստիպել Ձեր հետևորդներին ասել. «Ես դա եմ ուզում», այդ պահից սկսած Դուք կկարողանաք գումար վաստակել։
Քանի՞ հետևորդ է պետք Instagram- ում գումար վաստակելու համար
Տեսնենք թե ինչպես կարող եք նպաստել Ձեր հետևորդիների թվի ավելացմանը և եկամուտներ ստեղծելու ձեր կարողությունների վրա
- Հեշտությամբ կարողացեք կապել Ձեր էջը գեղեցկության, նորաձևության, ֆիթնեսի, սննդի կամ ծառայությունների այլ լավագույն կատեգորիաների հետ
- Ավելի փոքր ներգրավված լսարանը միշտ ավելի լավն է, քան զանգվածային անտարբեր լսարանը
- Ձեր ընտրած եկամտի աղբյուրներըը:
Ձեզ համար եկամտի ճիշտ աղբյուր ընտրելիս հաշվի առեք Ձեր ապրանքանիշը, լսարանը և որքան ժամանակ կարող եք տեղադրել նյութեր Ձեր էջը ղեկավարելու համար:
Ինչպե՞ս են վարձատրվում Instagram- ի օգտատերերը
Ահա 2020 թ․-ին Instagram- ում գումար վաստակելու երեք հանրաճանաչ եղանակները․
- Հովանավոր գրառումներ․ Ստեղծեք բրենդի իրազեկությունը ՝ ստեղծելով գրառումներ այն ապրանքանիշերի համար, որոնք ցանկանում եք կապել ձեր լսարանի հետ:
- Հովանավոր ձեռնարկություն․ Խրախուսեք վաճառքը և վաստակեք միջնորդվճար, երբ վաճառում եք մեկ այլ ապրանքանիշի ապրանքներ:
- Խանութ․ Ստեղծեք և վաճառեք Ձեր իսկ ապրանքները (ֆիզիկական կամ թվային)
Դուք կարող եք ընտրել եկամտի աղբյուրներից մեկը,համադրել երկուսը կամ բոլոր երեքը:
Ստեղծեք փոստեր հովանավորների համար
Գովազդի համար հովանավորների հետ կապնվելու մի քանի եղանակներ կան․
- Սպասեք, որ նրանք կապվեն Ձեզ հետ,
- Ինքներդ կապնվեք նրանց հետ և հարցրեք, արդյոք նրանք ցանկանում են համագործակցել Ձեզ հետ
- Գրանցվեք ազդեցիկ շուկայավարման հարթակում, ինչպիսիք են FameBit- ը կամ Upfluence- ը:
Գովազդման գրություն ստեղծելու ժամանակ Դուք կունենաք Ձեր կանոնները, իսկ հովանավորը իրենը: Յուրաքանչյուր գործընկերության հետ Դուք պետք է որոշեք, թե ինչպես համապատասխանեցնել ապրանքանիշը Ձեր նախասիրությունների և պահանջների հետ: Օրինակ, եթե Դուք ունեք Ձեր կանոնները, բայց հովանավորը ցանկանում է տոտալ վերահսկողություն իրականացնել դրա վրա, Դուք կարող եք կամ բանակցել, կամ պարզապես մերժել հովանավորությունը: Այդ իսկ պատճառով կարևոր է կնքել հովանավորության պայմանագիր, որը ստորագրվել է երկու կողմերի կողմից։
Երբ ստեղծում եք հովանավոր ձեռնարկությունների հետ գովազդային գրություն, խորհուրդ է տրվում Ձեր գովազդած արտադրանքներին կամ ծառայություններին ավելացնել զեղչի կոդ գնումներ կատարելու համար, որը եզակի է միայն Ձեր հետևորդների համար: Եթե ինչ-որ մեկը օգտագործում է Ձեր հղումը կամ զեղչի կոդը գնում կատարելու համար, ապա յուրաքանչյուր վաճառքից Դուք ստանում եք տոկոս:
Գրառումներում օգտագործեք հովանավորների անվանումներով հեշթեգներ։
Լավագույն Instagrammers- ը կարող է աշխատել հազարավոր դոլարների յուրաքանչյուր գրառման համար:
Որպես հիշեցում, “top” -ում լինելը չի նշանակում ունենալ մեծ լսարան։
Դասակարգում
- PR և մարքեթինգ (6)
- SMM և SMO (16)
- Uncategorized (6)
- Առաջխաղացում (SEO) (2)
- Կայքերի պատրաստում (4)
- Կոնտենտ մարքեթինգ (6)
- Նախագիծ (3)
- Վիրտուալ գովազդ (1)