Անկախ նրանից, թե ինչ ոլորտում եք Դուք գործում, միևնույն է շրջապատված եք նույն թիրախային լսարանի համար պայքարող մրցակիցներով և հաշվի  առնեք այն փաստը, որ ընտրության անթիվ լինելը հնարավորություն է տալիս հաճախորդներին անցնել մեկ ապրանքանիշից մյուսը, եթե որևէ բան նրանց չի գոհացնում:

Հաճախորդների ներգրավվածությունը մարկետինգի մի մաս է, և այն ծառայում է սպառողին ներգրավելու և նրանց  վստահությունը  բրենդի հանդեպ մեծացնելու գործը:

Դիտարկենք, թե ինչպես կարող եք մեծացնել հաճախորդների ներգրավվածությունը 2020 թվականին՝

1․Ներգրավեք Ձեր հաճախորդներին համոզիչ ապրանքանիշով

Առաջինը նախ՝ հույս չունենաք, որ Ձեր հաճախորդների ուշադրությունը կգրավեք սոցիալական մեդիայի մարքեթինգով, եթե չկենտրոնանաք ապրանքանիշի զարգացման վրա: Անհրաժեշտ է, որ Դուք մշակեք յուրահատուկ ապրանքային ինքնություն, որը Ձեզ կառանձնացնի Ձեր մրցակիցներից և կբարելավի Ձեր ճանաչելիությունը: Հակառակ դեպքում, մարդիկ կմոռանան ձեր մասին։

Դուք կարող եք սկսել սահմանել այն արժեքները, որոնք ցույց են տալիս Ձեր առաքելությունը և Ձեր նպատակները: Համոզվեք, որ այդ արժեքները լրացնում են Ձեր թիրախային լսարանի պահանջները

2․Կենտրոնացեք այն ամենի վրա, ինչը կարևոր է հաճախորդի համար

Մենք ապրում ենք գովազդման ոլորտում կազմակերպության անհատականացման դարաշրջանում և եթե ցանկանում եք տեսանելի ապագայում որևէ բանի հասնել, Դուք պետք է սկսեք անհատականացնել ամեն ինչ՝ սկսած Ձեր էլ․ փոստի գովազդային արշավից,  բովանդակությունից և հաղորդակցման ամբողջ ռազմավարությունից: Այսինքն անհատականացումը վերաբերում է ոչ  միայն հաճախորդներին իրենց անուններով հասցեագրելը յուրաքանչյուր էլ. Փոստում, այլ նաև վերաբերում է ապրանքանիշի համապատասխանեցումը հաճախորդների կարիքներին, սպասելիքներին և ապրելակերպին:

Սա նշանակում է, որ Դուք պետք է ձեռք բերեք հաճախորդի բոլոր համապատասխան տվյալները, հավաքեք այդ ամբողջ տեղեկատվությունը, վերափոխեք այն և օգտագործեք Ձեր մարկետինգային ռազմավարություններում։

3․Օգտագործեք սոցիալական մեդիան Ձեր ապրանքանիշը ճանաչելի դարձնելու համար

Ներկայումս սոցիալական կայքերից օգտվում են ամբողջ աշխարհի կեսից ավելին մոտ 52%-ը և Դուք չեք կարող թույլ տալ Ձեզ ակտիվ չլինել բրենդի ճանաչելիությունը հարթակներում մեծացնելու գործում: Կարևոր է, որ ներգրավեք Ձեր ճիշտ լսարանին և նրանց` պարբերաբար տեղեկացնեք Ձեր մասին։

Facebook-ում և Instagram ում   թիրախավորված գովազդներ վարեք, ավելի լայն լսարանի հասնելու և բրենդային վստահություն կառուցելու համար:

4․Օգտագործեք Omni-Channel վաճառքի ռազմավարությունը

Եթե ցանկանում եք Ձեր հաճախորդներին պահել և մեծացնել Ձեր վաճառքի ծավալները, Դուք պետք է օգտվեք Omni-channel վաճառքի և հաճախորդների սպասարկման ռազմավարությունից: Այժմ հաճախորդները ցանկանում են ուղիղ միացումներով շփվել իրենց գնած արտադրանք ստեղծողների  հետ և դրա համար Դուք պետք է ինքներդ մատչելի դարձնեք Ձեր կայքը ուղիղ միացումների միջոցով: Դա է հենց Omni-channel վաճառքի ռազմավարությունը։